Maakuntien tilakeskus seuraa asiakkaidensa tyytyväisyyttä jatkuvasti. Vuosittainen asiakastutkimus on jo tuttu, mutta vuoden 2024 alusta lähtien käytössä ovat myös lyhyet kvartaalikyselyt.
”Mittaamme jatkossa vuosineljänneksittäin asiakkaidemme suositteluindeksiä eli niin kutsuttua NPS-lukua (Net Promoter Score). Sen avulla voimme tarvittaessa hyvinkin nopeasti reagoida asiakkaidemme tyytyväisyydessä tapahtuviin muutoksiin”, kertoo Maakuntien tilakeskuksen asiakkuuspäällikkö Heli Huopainen.
”Lähetämme asiakaskyselyn hyvinvointialueiden toimitilajohtajille, toimitilahallinnon päälliköille, Modulo-tilatietopalvelun pää- ja varapääkäyttäjille sekä talousyhteyshenkilöille. Seuraamme heidän kanssaan kyselyn tuloksia yhteisissä kvartaalipalavereissamme”, Huopainen kertoo.
Ensimmäiseen asiakaskyselyyn voi osallistua 4.−11.4.2024.
Lisätietoja
Katso myös
- Toimitusjohtaja: ”Asiantuntijuus ja yhteistyö ovat avaimet menestykseen”
- Asiakaskysely: Yhteistyön sujuvuus ja asiantuntemus toiminnan kulmakiviä
Jaa sosiaalisessa mediassa