Keskitämme asiakaspalvelumme Oma tila -palveluportaaliin

maanantai 11.03.2024 | Maakuntien tilakeskus, Uudistamme palveluitamme, Oma tila

Kehitämme asiakaspalveluprosessejamme ja keskitämme 31.3.2024 lähtien asiakkaidemme yhteydenotot Oma tila -palveluportaaliin. Samassa yhteydessä suljemme vähälle käytölle jääneen asiakaspalvelun palvelunumeron. Nimetyt asiakasyhteyshenkilömme palvelevat edelleen samaan tapaan kuin tähänkin asti. Myös puhelinvaihteemme numerossa 029 471 3000 on edelleen kaikkien sidosryhmiemme käytettävissä.

Oma tila on Maakuntien tilakeskuksen palveluportaali hyvinvointialueille. Portaali kokoaa yhteen Maakuntien tilakeskuksen palvelut ja sujuvoittaa niiden käyttöä.

Oma tila -palveluportaalin käyttäjä voi esimerkiksi

  • rekisteröityä ja kirjautua Maakuntien tilakeskuksen eri palveluihin
  • toimittaa hyvinvointialueen toimitila-, kustannus- ja investointitietoja
  • ilmoittaa kiinteistö- ja tilatietojen muutoksista
  • lähettää pohjapiirustuksia
  • tehdä palvelupyyntöjä Maakuntien tilakeskuksen asiantuntijoille
  • seurata asioiden käsittelyn vaiheita
  • antaa palautetta, esittää kehitystoiveita ja tehdä vikailmoituksia.

Palveluportaalissa asioiminen on turvallista. Palveluiden käyttöoikeudet on rajattu hyvinvointialueen ja sen käyttäjilleen määrittelemien roolien mukaan.

Oma tilan käyttö edellyttää hyvinvointialueen nimeämältä henkilöltä rekisteröitymistä ja sisäänkirjautumista. 

Katso myös

 

Jaa sosiaalisessa mediassa